Pomoc

Pomoc

  1. Jeszcze nie jestem klientem Waszej firmy? Jak mogę zarejestrować się w sklepie internetowym Agro-Expert?
  1. Mimo wpisania poprawnych danych nie mogę się zalogować. 
  1. Nie pamiętam hasła, co teraz?
  1. Jak można szybko znaleźć dany produkt na stronie sklepu Agro-Expert?
  1. Jak mogę złożyć zamówienie?
  1. Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?
  1. Jak mogę zapłacić za towar?
  1. Co oznacza brak ceny przy produkcie?
  1. Jaka jest różnica pomiędzy zamówieniem przez sklep internetowy a telefon?
  1. Jakie są koszty i sposoby dostawy?
  1. Czy mogę zwrócić lub wymienić towar?
  1. Jak mogę otrzymać fakturę?
  1. Wybrałem paragon a jednak chciałbym fakturę.
  1. Jestem mechanikiem (prowadzę sklep z częściami) czy mogę dostać większy rabat kiedy towar zakupiony w Agro-Expert przeznaczam do dalszej sprzedaży?

 

 

  1. Jeszcze nie jestem klientem Waszej firmy? Jak mogę zarejestrować się w sklepie internetowym Agro-Expert?
  • W bardzo prosty i łatwy sposób. Wypełniają Państwo wszystkie obowiązkowe pola w zakładce „Zarejestruj”. Po uzupełnieniu wszystkich danych i otrzymaniu emaila na podany adres mogą Państwo dokonywać zakupów poprzez sklep internetowy.
  1. Mimo wpisania poprawnych danych nie mogę się zalogować. 
  • W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu  22 290 28 88 lub droga elektroniczną na adres biuro@agro-expert.pl
  1. Nie pamiętam hasła, co teraz?
  • W każdym momencie mogą Państwo poprosić o przesłanie nowego hasła na adres mailowy. 
  • Należy kliknąć link (Nie pamiętam hasła) znajdujący się w formularzu logowania.
  • Następnie podać nazwę użytkownika i/lub adres mailowy.
  • Nowe hasło zostanie wygenerowane i przesłane na podany adres mailowy.
  1. Jak można szybko znaleźć dany produkt na stronie sklepu Agro-Expert?
  • W wyszukiwarce w sklepie mogą Państwo wpisać numer katalogowy, numer lub nazwę produktu.
  1. Jak mogę złożyć zamówienie?
  • Zamówienie można składać przez sklep internetowy po zarejestrowaniu (zalogowaniu)  lub telefonicznie pod numerami podanymi w zakładce kontakt
  1. Dlaczego nie mogę dodać produktu do koszyka?
  • Świadczy to o chwilowym braku towaru?  Jak tylko towar pojawi się na magazynie cena pojawi się automatycznie na stronie sklepu. Zawsze klient może skontaktować się drogą elektroniczną lub zadzwonić i postaramy się dowiedzieć kiedy towar, którego aktualnie brakuje będzie dostępny.
  1. Jak mogę zapłacić za towar?
  • Za zakupione produkty możecie Państwo zapłacić przelewem na konto lub przy odbiorze.
  • Proszę pamiętać aby przy zamawianiu przez sklep internetowy lub podczas rozmowy telefonicznej podać sposób płatności.
  1. Co oznacza brak ceny przy produkcie?
  • Świadczy to o chwilowym braku towaru? Jak tylko towar pojawi się na magazynie cena pojawi się automatycznie na stronie sklepu. Zawsze klient może skontaktować się drogą elektroniczną lub zadzwonić i postaramy się dowiedzieć kiedy towar, którego aktualnie brakuje będzie dostępny.
  1. Jaka jest różnica pomiędzy zamówieniem przez sklep internetowy a telefon?
  • Zamawiając poprzez sklep internetowy otrzymują Państwo rabat w wysokości 1%.
  1. Jakie są koszty i sposoby dostawy ?
  • mogą Państwo wybrać dogodny dla siebie sposób dostawy. Poniżej jest przedstawiona lista możliwych do wyboru sposobów dostawy.

paczka kurierska do 30 kg (DPD Polska ) – 20,66 zł brutto

paczka kurierska pobraniowa do 30 kg (DPD Polska) – 25,56 zł brutto

paczka kurierska do 50 kg (DPD Polska) – 80 zł brutto

paczka kurierska pobraniowa do 50 kg (DPD Polska) – 85 zł brutto

paczka kurierska (półpaleta)  do 200 kg (Raben Polska Sp. z o.o.) - 100 zł brutto

paczka kurierska pobraniowa (półpaleta)  do 200 kg (Raben Polska Sp. z o.o.) - 110 zł brutto

paczka kurierska (paleta Euro)  do 800 kg (Raben Polska Sp. z o.o.) - 130 zł brutto

paczka kurierska pobraniowa (paleta Euro)  do 800 kg (Raben Polska Sp. z o.o.) - 150 zł brutto

paczka kurierska (paleta 120cm*120cm)  do 900 kg (Raben Polska Sp. z o.o.) - 160 zł brutto

paczka kurierska pobraniowa (paleta 120cm*120cm)  do 900 kg (Raben Polska Sp. z o.o.) - 190 zł brutto

  1. Czy mogę zwrócić lub wymienić towar?
  • W zależności czy będą Państwo zwracać lub wymieniać towar należy wydrukować ze strony www.agro-expert.pl odpowiedni formularz. Do wyboru mają Państwo „Formularz odstąpienia” oraz „Formularz reklamacyjny”.
  • Następnie zakupiony towar wraz z dowodem zakupu (faktura/paragon) oraz w/w wypełnionym formularzem odesłać do naszej firmy. Adres podany w zakładce „kontakt”.
  • Jak tylko nasi konsultanci otrzymają Państwa przesyłkę nastąpi wymiana towaru lub zwrot płatności na podane konto.
  1. Jak mogę otrzymać fakturę?
  • Przy zalogowaniu/zarejestrowaniu się w sklepie internetowym wpisują Państwo wszystkie niezbędne dane do otrzymania faktury. Podczas procesu zamawiania towaru zaznaczają Państwo czy chcą otrzymać paragon czy fakturę.
  • Przy zamawianiu przez telefon podają Państwo wszystkie niezbędne dane naszemu konsultantowi.
  1. Wybrałem paragon a jednak chciałbym fakturę.
  • W ciągu 30 dni mogą Państwo zwrócić do naszej firmy paragon a my wyślemy fakturę pocztą.
  • Warunkiem jest podanie/przesłanie wszystkich niezbędnych danych do wystawienia faktury.
  1. Jestem mechanikiem (prowadzę sklep z częściami) czy mogę dostać większy rabat kiedy towar zakupiony w Agro-Expert przeznaczam do dalszej sprzedaży?
  • Przy zamawianiu towaru w celu dalszej sprzedaży np. kiedy kupującym jest mechanik lub sklep z częściami możliwy jest rabat ustalany indywidualnie.
  • Warunkiem jest zamawianie towaru przez sklep internetowy i podanie wszystkich niezbędnych danych do wystawienia faktury.